Skip to main content

Klachtenprocedure

Kwaliteit

Kwaliteit in de zorg is een belangrijk iets.
Daarvoor is het kwaliteitsregister voor verloskundigen in het leven geroepen. Dit register ziet er op toe dat je als verloskundige voldoende kwaliteitsbevorderende scholingen en activiteiten volgt. Elke 5 jaar moet je je opnieuw registeren.
Wij vinden het belangrijk om up-to-date te blijven in ons vak. Daarom zijn Angela Ruiter (Pijnacker) en Jaqueline Bazuin (Berkel) beiden ingeschreven in het kwaliteitsregister.
Check hier de inschrijving van je verloskundige, vul de plaatsnaam in.

 

 

Klachtenprocedure

Heb je een klacht over je verloskundige?

Het is belangrijk dat je je goed voelt bij jouw verloskundige. Want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om jou en je kindje goed te begeleiden. Het is prettig als het contact met de verloskundige en andere professionals in onze praktijk deskundig en aangenaam verloopt. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt. Wat dan te doen?

1. Bespreek je klacht met je verloskundige
Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten.2. Schakel onze klachtenfunctionaris in
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Meer informatie
Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl.